5.11.2016

Päästä nousee savu

Jos taas vähän vituttais.

Ei ole kauaa kun paras kaverijätkä kävi ja jätkä joi sen kanssa. Kerrankin jaksoin olla mukana ja mulla oli oikeasti kivaa. Kunnes meillä oli parhaan kaverijätkän kanssa kivaa ja sit muisteltiin menneitä, jotka ei toki kaikki käsittänyt pelkkää hyvää. Jätkä päätti sit ottaa itteensä siitä ja alko kiukutteleen. Menin sit nukkumaan kun vitutus nousi taivaisiin.

Tänään sitten oltiin jätkän sukulaisen syntymäpäivillä. Alkuun oli kivaa ja sit alko taas kalja maistumaan jätkälle. Olis vissiin pitänyt sanoa et ei, en aja kotiin... Oltiin sovittu et 18 maissa lähtö koska lähen aamulla ennen kukon laulua töihin ja koirat on yksin jne.

No jätkän sukulainen tuli sit sanomaan et sorry se jää tänne ryyppään kun ei oo nähty pitkään aikaan. Minä keräilin hermojen rippeitäni siinä ja sanoin et kuhan on illalla kotona. Asiaa tarkemmin mietittyäni en todellakaan halunnut et jätkä yöllä rymyää kotiin eikä oikein aamulla tuleminen ollut vaihtoehto. Jostain kummasta siitä kuitenkin tuli vaihtoehto.

No tein lähtöä sit ja jätkäkin oli sit sitä mieltä et lähtee. Sit taas et jää ja sit taas et lähtee ja jää. Sit jätkä otti herneet nenään kun sit oikeasti oltiin lähössä ja piti siinä jo olla naama mutrussa. Vittuako pitää juoda niin helvetillistä tahtia et on turpa täynnä parissa tunnissa. 

No vähän niinkun oltiin menossa jo autoon ja sit jätkän sukulainen tulee et et sää voi lähtee et sun on pakko jäädä. Ja sai AAMUKS järkättyä kyydin.... No kun se aamu ei edelleenkään ollut vaihtoehto. Väänsin sit jätkän kanssa siinä ja se jätkän sukulainen tuli lässyttään et veera veera kun ei oo nähty pitkään aikaan. Huusin sille aivan raivon partaalla et tiätkö sä kuinka vitun vähän mää oon kotona. Jätkä tuli sit autoon istumaan ja pidettiin kehityskeskustelu. Sellasta lässyn läätä ettei haluu et lähen vihasena. Siinä kohtaa myöhästä kun lopputulema oli se et oon raivona jätkän juomisesta kun se on kännissä ihan idiootti, oli se kotona tai siellä. 

Olin niin raivona kun ajoin kotio. Saan niin paljon ajaa yksin autolla et vitutti jo sekin kun en ollut niin ajatellut käyvän. Mietin jo sata hyvää vaihtoehtoa, lähinnä pakata koirat autoon ja lähteä. Jos joskus tulee ero niin ei enää ikinä miestä joka ei oo absolutisti. Tai ehkä sellanen satunnainen humalahauton juominen on ok. 

Ärsyttää, koska
- pyydettiin tälle päivälle töihin ja sanoin et en mee kun on jätkän sukulaisen syntymäpäivät => töissä tuskin olisin ollut näin hullun raivona ja eipä mua tolla näköjään tarvittu kun kuskiks
- mietin kakkoskotiin lähtöä jo tänä iltana mut en halunnut kun aattelin et on jätkän kanssa yhteistä aikaa tänä iltana => nyt nyhjään yksin kotona, jota olisin voinut tehdä kakkoskodissa
- sovittiin jo ennenkun sinne mentiin et se on kuudelta lähtö kotio
- hienoa et juominen ajaa mun ohitse

Jätkä syksyllä jaksoi valittaa koirista. Tai siitä et on joutunut muutaman hassun kerran mukaan tänä vuonna. Oon sanonut et se on minä&koirat. Mua ei ole ilman koiria. Ja jos kauheasti alkaa häiritseen niin se on sit heipodei. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti